Kızlar merhaba 34 haftalık gebeyim 20 lik dişlerimin 4 de çıkıyor daha doğrusu çıkamaya çalışıyor. Çıkanlarda sürekli ağrı yapıyor bütün dişlerimi ağrıtıyor. Ne yapcağımı şaşırdım evde sürekli dişlerimi fırçalıyorum, karafil ve karafil yağı koyuyorum, antibiyotik içiyorum, gargara yapıyorum ama fayda etmiyor. Başıma kulağıma kadar vuruyor uykusuzluk zaten anlatılmaz bir şekilde Böyle bir durum yaşayan gebeler varmı nasıl başa çıktınız?😣