Leylaozlgl 25+4 haftalik olup sizn sadece 2 kere doktora gitmis olmanz normal mi… Evet covid var herkes cekinerek gdiiyor ama siz duzenli gitmezsnz doktor belki de daimi hastam degil surekli gelmiyor die istemms olablr… Siz saglik ocagina da gidip yaptrmamssnz dr sonra iciniz yiyo dimi… Saglik ocagida gebelk izlenmmi yaparken her ay 4 tup kan alip bakiyo… Bizre covidden korkuyrz ama onlem alip gidiyrz hastanelere, saglik ocaklarına…