Suzii-90 gebelik şekerim var meyve yarım porsiyon kadar yoğurtla yiyebiliyorum su fazlalığı vardı ama en son yeterli filan dediler . Meyve çok yerdim su 4 tl içerdim su fazla deyince kestim sonra da idrar yolu enf başladı. Benim hem alttan ağrım oluyor hem yanmam . Bazen evde bağırıyorum yani . Lökosit 16 , epitel 19 gibi bir şey çıktı . Kültürde üreme olmadı diyor ama ben yaklaşık 2 aydın enfeksiyon ile uğraşıyorum . Aşttan ağrım da olunca bu post beni bayağı bir korkuttu