Kbra23 Makatım da ufak et parçası gördüm hemoroid basur olabilir mi? Kontrol günüm de doktoruma söylemelimiyim sizce? Ağrı sızı yok. 32 haftamız bitiyor hamilelikte olabilirmiş ama bilemiyorum dokunmamaya çalışıyorum doktoruma söyleyeceğim
nilsmother Kbra23 hemoroid olabilir canım doktoruna söyle yeni olmuşken çaresine baktır sonra ilerliyor fitille tedavisi var Bn fitirden koktugum için kaçımdım hep arada belli ediyor kendini 😑
Gizemceylan Kbra23 hamilelik öncesi çok rahatsızlanmıştım aşırı seviye de ishalim vardı aynısı bende de oldu tesadüfen farkettim sonradan kendiliğinden kayboldu belki sizinki de öyle olur
Gyyildiz Hamilelikte rastlanan bir durum ilk bebeğimde bende yaşadım hala durum devam ediyor afedersiniz kabızlık durumunda kan, ağrı durumları yaşatıyor doktora danismakta fayda var
sedaa_aa Kabız olduysanız yırtılma nedeniyle makat bölgesinde yumuşak bi et oluşabiliyormuş benimkine hemoroid değil dedi gittiğim doktor. Bi genel cerrahiye gözükün eğer İleri derece hemoroidse ya da yırtık büyükse sezaryen önerebiliyorlar
Kbra23 sedaa_aa baktığım da küçük ufak duruyor ama dediğiniz gibi Bi doktora söylemeliyim ağrı sızı yok öyle
Pinarpinar Benimde ilk hamilelikte olmustu doktoruma gözükmüştüm benimki sonradan baya çok oldu cildiyeye yonlendirdi 4 islem le yakip bitirdiler hamilelikte oluyormuş öyle demisti doktorum
Kbra23 Gizemceylan bende Bi kaç hafta önce ishal oldum sonra ishal dursun diye muz yedim ama günlük olarak da her gün bir tane gündüz yemezsem akşam meyve olarak yiyorum ondan olsa daha önceden de olurdu diye düşünüyorum.
Kbra23 Gizemceylan ufak yani böyle dokununca acı veya bişey yaparken ağrı sızı yok ama doktora söylemekte fayda var
nilsmother Kbra23 onu bilmiyorum canım ya Bn iki kere gittim doktora bu yüzden hep fitil verdi bnde yapamadım 🙊😅
Kbra23 nilsmother fitil bende kullanamam ama krem falan Yazmaz ise mecbur :/ ama sanırım baskı yaptığı için bebek oldu basur olsa ağrıdan acıdan duramam
nilsmother Kbra23 ilk başlarda agrın olmuyor canım ilerledikçe oluo üşüttüğünde kabız oldugunda yada aşırı ishal oldugunda belli etmeye başlıyo kanama da yapabiliyor