seval61 Merhaba kızlar 23.hafta da olupta benim gibi araştırma yapanlardan bilgi almak istiyorum ayrıntılı ultrason yapan yerlere bakıyorum da yok uygun fiyat veren beylikdüzündeyim Avrupa yakasında var mı bildiğiniz yer yardımcı olur musunuz güzel anneler
gozde_sarisoy seval61 benim ayın 22 ‘ snde randevum var detaylı ultrason için ataköy tawers ‘ ta Ali Ekize 550 tl memnun olmayan yok gerçekten aletleride baya kaliteli fiyatı uygun da yoktur maleseff genelde fiyatlar bu civarda 🤰🏻
Busra34ybg seval61 ben hastaneye gitmek istemedim korkuyorum açıkçası kovitden dolayı özel bi görüntüleme merkezinde yaptırdım 550 TLye
Msydn6 seval61 Fındıkzade Hekimoğlu görüntüleme merkezinde 350 tl şuan ben ilk gebeliğimde orada yaptırmıştım devlette randevu bulamayınca çok memnun kalmıştım gerçekten 1 saat sürüyo birde Güngören Özel İlgi Hastanesinde de şuan 250 tl fiyat herşeyede bakıyorlarmış sadece ora renkli görüntü vermiyo o kadar arkadaşım gitmişti oda çok memnun kaldı şuan en uygun yerler oralar canım bak araştır istersen..
Birdenizhikayesi Msydn6 bende hekimoğlunda yaptırdım 350 tl medilife hastanesi yönlendirdi sizde medilife hastanesine mi gidiyosunuz
seval61 Msydn6 Msydn6 çok teşekkür ederim ilgi hastanesi aradım en uygun fiyat orası geç olmadan oraya gideceğim
Msydn6 Birdenizhikayesi yok ben o zamanlar ilk gebeliğimde devlete gidiyordum bir ara bezmialeme falanda gittim hekimoğlunda ben rahim filmi çektirmiştim ordan biliyorum o şekilde kendim araştırıp bulmuştum kimse yönlendirmedi oraya araştırdım detaylı o zaman 300 tl idi şuan 350 tl olmuş şimdi ikinci gebeliğim ve 20 haftalığım devletten randevu bulamasaydım yine orada yaptıracaktım ama 2 hafta sonra bakırköy sadi konuktan buldum randevuyu bu sefer para vermiyim bari dedim bakalım bunda oraya gidicem detaylı için
Birdenizhikayesi Msydn6 anladım canım benide hekimoğluna yönlendirmişlerdi de acaba sende medilife mi gidiyosun diye bi sormak istedim 😊
Msydn6 Birdenizhikayesi ha anladım canım yok oraya gitmedim hiç sadece oğlumun sünnetini orada yaptırmıştık medilifede🤗