gbayindir Kızlar bugun çatı muayenesi oldum. Doktorum dar cok dikişin olur dedi. Hep normal istemiştim bir hafta bekleyelim dedi. Kasılmalarımda baslamıs 38+2 deyim. Sanırım sezeryan olmak mantıklı 😏
Cigdem_ckmz gbayindir canim benim ablama da dar denildi sezeryan olacak denildi normal yapti 4 dikiş atıldı doktorlar bazen abartıyor
Amneala1721 gbayindir bazı doktorlar sezeryan için abartabiliyor iyice emın olduktan sonra karar verın bence
Demet_mahmut Merhabalar bende 37+3 deyim çatın dar normal zor dedi ama bekleyelim daha erken dedi bakalım merakla bekliyorum bende normal mi sezeryan mı olacak diye
Cigdem_ckmz gbayindir doktor demisti sorumluluk almam ablam baska hastaneye gidip yapti normal dogumu inslalah bizde hayirlisi ile kurtuluruz 🥰