Önüne gelen arıyor yazıyor daha dogurmadın mı daha olmadı mı dayanamıyorum artık zaten dogumun stresi üzerimde birde insanlar böle davranınca kaldıramıom. Son adet tarıhım 3 mart yanı 40+2 oldu bgn ama doktor bebegın gelısımı 1 hafta gerıde dıyorduk ya o oyle degılmıs gec dollenme yanı suan 39+1 sın dedı neye dondugumu sastım sımdımı farkına wardın abe adam normlde pazartesı gunu sunı sancı verceklerdi oda ertelenmiş oldu dayanamıyorum artık hem vücüdum agrıyo tasıyamıyorum hmde insanların piskolojik baskısı bunalttı benı ztn ilcede yasıyorum sunı sancı için adıyamana sevk edcektı bnde memnun degılım normlde bu doktordan ama bu son dedıgı sey kafamı cok karıstırdı onun için anca salı gunune sıra alabldm adıyamandan bı kere oraya kontrole gidecegim. Kızlar doktorun dedıgı dogru olabılırmı. Gec dollenme yanı bn artık dayanamıyorum oyle bi hale geldim ki saglıklı bir şekilde hemen dogurmak istiyorum cok dayanamayacak hale geldim çünkü. Piskolojim bozldu. 😭😭😭😭