Kinalihalime Eerrennn_ anladım bacım rabbim kolaylik versin insallah sag salim vaktinde alirsin insallah bebisini kucagina tabiki tüm hamislerde🤲❤
Kinalihalime mucizemm_3 tesekkur ederim cnm kuvet yok ama hergun sicak dus almaya ozen gosteriyorum yeterli oluyomudur bilmiyorum ama
Kinalihalime Dnacar83 tesekkur ederim cnm yok zaten dr a sorup oyle icerim sağol cnm postu dikkate alıp yazdigin icin❤
Umksanbe Kinalihalime aaa öyle yapabiliyorlar mı bilmiyordum o zaman senin tahminine göre 41,42 haftalık bebek normal o zaman ☺️
Kinalihalime Umksanbe bebek ultrasonda 39+3 olarak gozukuyo ona gore 11 mart oluyo ama son adet tarihim normalde 23 şubat ona gorede 42 oluyorum doktorumda o yizden degistirdi o yuzden beklemek istemedi doktorum bende beklemek istemiyorum😊
Nesse86 Kinalihalime Yoo ben zaten doktora gittigimde Nişan gelmisti hic agrim yoktu ama 7 santim acigim vardi ben 3 santim daha acilsin diye 2 saat agri cektim sonra hemen oldu zaten.Ama hic acilma olmadan giderseniz bir günde sürebilir.Ama sürekli agri degil ara ara.
Sirinanne Kinalihalime benimde öyle bir sağ bie sol karnım hep sert ama başka da belirtim yok bir an önce olur inşallah.
NeslihannK Kinalihalime Yaaaa çok güldüm buna Allah iyiliğini versin 🤣🤣🥰 Bizimki baya baya sürpriz bebek oldu tamamen beklenmedik bi anda 🤭 Sürprizleri seviyo hayırlısıyla azcik keyfini bozup doğmaya tenezzül etse ne güzel olur 🤣
Kinalihalime NeslihannK 😂onlar tenezzul etmezse doktor baslaticak haberleri yok sag salim gelsinler insallah🤲😍
mmek_2014 41+2 de kendi sancım olmadan 7 saat suni sancı alıp hiç bir ilerleme olmayınca sezaryana alınmış biri olarak söylüyorum ki hiç kafanıza takmayın öyle yada böyle dogacak sonuçta 😊