xkyerva Nur61 yok canım olmuyo kaç gün üst üste gittim bayada uzak bi yer ama eşimin olması gerekiyomuş yarın sabah tekrar gidicez yaparız inşallah
Nur61 xkyerva valla ben iki kez degistirdim .. Ikisindede esim yoktu .. Bence ordakiler giciklik yapiyor
xkyerva 1987gokce aman sorma ya nereye gitsek bir problem bugün eczaneye gitti eşim ilaç almak için doktorun verdiği e reçete ile illa benim kimliğimide istemişler tekrar geldi kimliğimi alıp gittii
xkyerva Ekimannesi ay çok sağol ne zamandır olmadım diyodum baktım burdada herkez 20. Haftada olmuş aşısını bizim haftamızmı geçti diye korktum
xkyerva Kadze bi bakayım dediğine yarın sabah gidicez aile sağlık merkezine tekrar inşallah halledebiliriz
xkyerva Nur61 ay bilmiyorum ya bana eşin gelcek seni kendi yanına aldırcak falan dediler ne biliyim kaç defa gittim olmadı
Nur61 xkyerva allah allah cok değişik ben hatta birdaha degiştirmeyi duşunuyorum 😂 .. Hic bizamanda esim gelmedi benle
Mavisonsuzluk BetlKurtToker ya arkadaşım diğer arkadaşa kızsana sen 😂 bende senin demek istediğini ona demek istedim zaten kadın tatanoz yazmış yanlışlıkla oldu belkide o arkadaşta demiş tatanoz değilde tetenos oldum diye bende kırmaması gerektiğini anlasın diye onun yaptığını ona yapmak istedim 😂😂 anlamışsındır umarım
Mavisonsuzluk SinemDemirciErel korkma canım bende sen gibiyim emin ol ama ne oldu ne bitti anlamadım bile
BetlKurtToker Bende oldum bu sabah korkulacak hiç bisey yok hele de yapılırken hıc hıssedilmiyor normal kal alırken ki gibi iğne sonra dan da pek ağrımadı kolum buz tuttum ama ben sürekli
Edirefp BetlKurtToker ilk doz 20. Haftada 2. Doz 26. Haftada oldum benim hiç ağrım falan olmadı rahat olun
Bsrasmsk xkyerva size en yakın sağlık ocağına gidip giriş yaparsanız doktora durumu anlatın sağlık ocakları aile hekimi formu veriyor doldurup teslim edin aile hekimi değişmiş olur ebe sizi Takip e alıyor aşınız yapılabilir
xkyerva Bsrasmsk yok malesef burdaki sağlık ocağı öyle kabul etmedi aile sağlık merkezine gittik aile hekimimi buraya aldırdım pazartesi günü gidicem
Yumaklar SinemDemirciErel 35 haftalık ikiz gebeyim hacettepe de takipliyim bana hiç tetenoz aşısı önermediler benim arkadaşlarımda yaptırmamıştı şart değil yani olsa atlamazlardı
Saniss01 xkyerva bende tatildeydim arayıp cagırdıklarında canım bişe olmuyo cok gecirmeden git sadece ben bugn oldum 22. Haftaya girdk .