Ben deneyimli değilim ama 1 numara almamız gerekiyor diye biliyorum. Ama stok yapma hiç çünkü mesela her bebek 1 bumara bezi bir ay veya iki ay kullanmıyormuş. Kimi bebek 1 numarayı iki hafta kimi bebek 2 ay kullanıyormuş. O yüzden ben 1 paket 1 numara sleepy almayı düşünüyorum bittikçe alırız 💟💟