Hayalim_s Cinsiyetleriniz nedir hazırlıklar bittimi cantalar hazırmı🧚♀️benim şubatın ilk haftası kızım olucak🌸
Merve8494 Hayalim_s benimde şubat ortası sezeryan olacak hazırlık bitmedi önümüzdeki hafta çamaşırları yıkayıp duzenlicem ona göre eksik varsa tamamlarım oğlum oluyor benimde
Elifkzlcn Hayalim_s Oglum olucak hayirlisiyla inşallah cok şükür alacaklarımız bitti ilk posta çamaşırı dün yıkadım iyiki başladım dedim o an havalardan dolayı zor kuruyor hemde kendimi o kadar ağırlaşmış hissediyorum ki sanırım ancak ütüsü dolabı yerleştirmesi ancak biticek
Melekanne2606 Hayalim_s Benimde oğlum olcak Şubat sonu gibi doğum gözüküyo 🥰 Alıncakların hepsini aldık haftaya da başlıcam yıkamaya sonra çantamı hazırlarım🥰
Burciin19 Hayalim_s benimde beş şubat görünüyor doğumum oğlum olucak. Geçen hafta çamaşırlarını yıka ütüle baya zorlandım gurbette olunca iş başa düştü ağırlaşmadan yapıyım dedim ona rağmen ütüde belim çok ağrıdı şükür bitti ama
Hayalim_s Elifkzlcn benim 25 haftamda hepsi hazır dı sadece çanta kaldı onu da bu hafta hazırlıycam inşallah 🌹
Asude967 Hayalim_s bizde şubat ortası sezaryen olucaz üçüncü oğlum doğucak nasipse alışveriş tamam bu haftasonuna kıyafetler yıkanıp ütülenecek çanta hazırlanacak inşallah çünkü 30dan sonra insanın canı hiç almıyor daha öncekilerden tecrübeyle
Bilibon Asude967 gercekden mi bnmde kiyafetler yikanicak uyulencek 28-4 uz 31 deli muayeneden sonra baslyim diodum herkes erken dio sizde oyle diyince erkenden yapmak en manyiklisi galiba
Eerrennn_ Bilibon bende 25 haftamdayı hepsini hazırladım hastane cantası falan, enerjim varken yaptım. tek eksik kozmetikleirmi falan koymadım onlarıda doguma yakın artık koyarım
Asude967 Bilibon yap canım yap bn yapıp kilitli buzluk poşetlerine koyucam iki ay var toz olmasın tekrardan diye
Jdiebsh Hayalim_s şubatın 2 si dogum tarıhımız ama sanmıyorum o zamana kadar durcagını hazırlıklarımın hepsi tamam hastane cantası dahıl 😂agrılarım cok oluyo yavastan ev temızşıyorum bende
ece_2206 Bizim de herseyini hazırladık sayılır yıkayıp ütü yapacaktım ki eşimle karantinaya girdik pozitifiz 30.haftam dua edin bizim için sağ salim atlatalım 12sinde tekrar test vereceğiz
dumansule Hayalim_s 5 şubat kızım olacak.28. haftamda bütün eşyalar yıkanıp ütülendi. kış temizliğimi de bitirdim. sadece 2-3 parça emzik vs onlar kaldı alınacak. hastane çantamı da 34-36 gibi yaparım. sürekli uyukluyorum artık bir şey yapasım gelmiyor. yarın 32. haftamıza gireceğiz.