Melahat97 almalısın. İlk süt çok kıvamlı bişey süt gibi değil bebeğin gücü yetmiyor emmeye e sende çekmezsen ya mastit olursun yada emme alışkanlığı oluşmuyo bebek güzelce emmeye başlayama kadar(ben ilk 40 gün) düzenli sağın birini emse bile diğerini sağın kaşıkla verin bebeğe hem sütün tadına alışsın hem sağlıklısı bu
Lansinoh manuelden çok memnundum ben elektrikli kullanmadım hiç onda karar sizin