annebalim Erken gebelik testi yaptım reglime 6 gün var silik çıktı ikinci çizgi hamile olabilir miyim ?
momelif annebalim yuzdeyuz hamilesn hemde adettn snra kaldin sanrm cnku cok belrgin ben adetten ikigun once ben baktm ikikez bndan silikti
Nurunannesiii12 Bende yapmistim silik çıkmıştı ama.hamile değilim regl oldum. Belli olmuyor en güvenilir sonuç 6 gün sonra kan testi vermek olur .
annebalim nilsmother demin bir test daha yaptım. O da https://share.icloud.com/photos/0WEW-bPsOvCVtWCgDkEPRdMeA 🥰🥰
nilsmother annebalim maşallah hayırlı olsun canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde böyle çıkmıştı arka arkaya 3 test yapmıştım🤷♀️🤣
annebalim nilsmother ay ablacım ben dayanamadım bu akşamda yaptım test çizgi iyice koyulaşmış gibi geldi bana https://share.icloud.com/photos/0kTa08mTxuwBOGV2aO4NtoGvg 😍😍
annebalim nilsmother ablacımmm bugün ultrasona girdim 4 hafta 3 günlük hamileyim haber vermek istedim bana umut veren ilk kişilerdensin 🥰🥰🥰
momelif annebalim ooo hamilelk haberni almissiniz bile gozunuz aydin insaallah saglikla kucaginiza alirsiniz gzl hberler alin hep insaallah