Ayse33 Bebegim basi dogum pozisyonuna gelmis. Sizinki ne durumda. Bu erken dogum belirtisi mi bilgisi olan var mi hanimlar.
Aydaozk Ayse33 canım benimki 28. Haftadan beri baş aşağı duruyor su an 34+2 deyim çok şükür bir sorun yok doktorum da öyle söyledi
Elaali 30 haftalıkken başı doğum pozisyonuna girmişti şuan 34 haftaligim bi sıkıntı yok sadece dinlenmem ve uzanmam gerektiğini söyledi doktorum
Elaali Ayse33 fazla yorma kendini kasılmalarım oluyo arada bi inşallah erken gelmeye çalışmaz 37 olsun bari 🙂