zeytinilelimon Melihakaya Sevoeco25 Merveeee45 Kbrklnc Kızlar gelen giden var mı? Adet olmamışsınızdır inşallah. Ben olmadım. Bugünde olmayacağım belliki. Beklemedeyim. Sizde ne var ne yok?☺️
Merveeee45 zeytinilelimon olmadım ben henüz canım 🥳🥳🥳 sol kasık batmalarım var ve afedersiniz ama kabızlık var sizde belirtiler ne
zeytinilelimon Piremses0 benim adet gecikmelerim genelde hep olur. Maksimum 6 gün geciktiği olur. O yüzden hemen yapıp negatifi görüp üzülmek istemiyorum.
zeytinilelimon Merveeee45 normalde sağ kasığımda ağrı vardı 5-6 gündür. Bugün çok hafif adet sancısı gibi ağrı var. affedersin akıntım çok fazla. Bugün olmasam bile yarın olacakmışım gibi hissediyorum.
Kbrklnc zeytinilelimon hasta olmazsam pazartesı tekrarlayacağım testı dun yaptım ben gordum eşim zar zor gördu kamerada hiç belli degıl canım acaba benmi kuruntu yapıyorum dıyorum beklıyorum bır umut kuzum 🤲
zeytinilelimon Merveeee45 yarın 2 gün gecikmiş olacak. Ayy evde test yokmuş mecbur pazartesiyi bekleyeceğim🙈☺️
Merveeee45 zeytinilelimon ben bgn eşime alırcam iş çıkışı bakalım benim yarında olmazsa iki gün olacak bgn olması lazımdı hala giden gelen yok 🙏