Ftmglksmc Bir kızım olacağını öğrendiğimden beri isim düşünüyorumm varmı değişik kız isim önerileriniz veya kızlarınızın ismi banada fikir veriirmisiniz😍
Feride34 Nuraygokce banada %99 kız dedi doktorum fakat kimseye demeyin ne olur ne olmaz diye o an kalbimden geçen nehir olmuştu allah nasip ederse sağlıklı olsunlarda
Dudu20- SERRA bolluk bereket anlamı ya da ELİSA cennet kapısında bekleyen melek demekmiş iki isimde kuranı Kerim’de geçiyor kızım olsaydı her ikisinden birini koymayı düşünüyordum dün oğlum olacağını öğrendim fikir olur sizede😌
Didi6 Dudu20- Serra güzel bir isim gerçekten. 🌸 Ama Elisa Kuranda falan geçmiyor. Hatta dinen pek önerilmiyor. Iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Dudu20- Didi6 Google dan baktığım da cennet kapısında bekleyen Melek olarak gördüm kuranda geçmiyor dini anlamı var diyerek okumuştum bilgilendirdiğin için teşekkürler 🙏