Meralrabiamhmt Merhaba arkadaslar yenıyım burada nasılsınız kac haftalık oldunuz bnm 13 oldu hamdolsun rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻😍🌹
misraerol Meralrabiamhmt hoşgeldiniz 11+3 teyim bende ikili teste girdinizmi ? Cinsiyeti belli oldumu
Mom092 Meralrabiamhmt Merhabalaarr hosgeldinnn 🤗 Tesekkur ederim siz nasilsiniz ? 34+5 olduk biz kızımla 🌸
150_gelartik Cemrenin_annesi80 of ben de 19 + 5 haftayım . Kızımı çok özlemiştim dr. Randevusunu 10 gün sonraya ancak bulabildim. Onu görmek için bile sabırsızlanıyorum
Meralrabiamhmt Mom092 hamdolsun valla cok sukur 13 haftalık olduk bıraz bel agrım var bugunler umarım gecer🌼
Mom092 Meralrabiamhmt Magnezyum kullanmiyosan doktorundan iste benmde ilk haftalar bel agrilarim cok yogundu yuruyemiyordum nerdeyse magnezyumdan sonra bsey kalmadi☺️