Mina01 ikinci doğumum cnm spinal olcak ❤️🙏 ben haftaya pazartesi salı verir dedim ama 39+1 de alalım dedi tamm dedim sabah hemen muayene olduktan snra aliyorlarmis sezryana boş oluyormus ❤️🙏 bu hafta geçmez şimdi 😁😁😁😁 🙏 herşeyim hazır spinal olcak ❤️🙏 sağlıkla kavusalim