Motherhoodie Kızlar 11+4’te doktora gidicem ikili test için bebeğim haftasından önde gidiyor 4-5 gün kadar ultrasonda 12. Haftayı geçmiş oluyor yani sizce cinsiyetini öğrenebilir miyim
annepanda Motherhoodie. 11. Haftada 2li testte buyuk ihtimal kız ama alışveris için acele etmeyin dedi doktorumuz. 18. Haftada kesin kız dedi..
maria12 Motherhoodie tahminde bulunur belki. Bazı doktorlar daha garantici olunca söylemiyor ama. Doktorunuza bağlı ☺️
Pembgl Motherhoodie bizim ikili testte erkek dedi 21.haftada detaylıda kız olduğunu öğrendik bence detaylıyı bekleyin
misraerol Motherhoodie bulunur ozaman buyuk ihtimalle benim arkdsmrm cinsytlrni hep ikili teste ogrendiler degişende olmadı
annepanda Motherhoodie herseyin hayirlısi. Yarin detayli ultrasonum var. Oradada kiz olduğunu garantileyeyim sonra baslasın alışveriş.. 😁😁
Semrafiratgokbudak Motherhoodie ben devlette ikili teste öğrenmiştim zaten ayrıntılidaki doktor soyliyo cbm digrer doktorlarin cihazlari pek iyi olmadigi icin 🤗🤗
aylh4467 Motherhoodie ikili testte girdim dün kendi doktorum ısrarım sonucu kız gibi ama kesin değil dedi radyoloji doktoru da erkek gibi dedi bakalım hangisinin ki tutacak, 🙂
elfaksyy İkili testte özelde kıza benziyo 2 3 hafta sonra netleşir dedi yaklaşık 16.haftada başka şehirde özele gittim oda bana göre kesin kız dedi :) detaylıda da inşallah kız çıkar 😄
archmom Motherhoodie canım bende 2 li testı o tarihlerde yaptırmıstım ama daha çok erken oldugu için net bişi söylemiyor . Suna benziyor buna benziyor diyor en fazla . Söylediği değişebiliyor . Saglıklı sonuç için 16. Haftayı beklemen gerekecek .