Benm doktorumda zararlı değil diyor ama bana hemen yapmayacak önce açlık tokluk bakalım onlara göre gerek görürsek yükleme yaparız sende şeker olduğunu düşünmüyorum dedi 26 haftalığm ben hiç kilo almadm bebeğimnde herşeyi normal hemen yüklemeye gerek görmedi