Melisaaa16 Kızlar 3 defadır bu durumu yaşıyorum, ama kanama olarak değil burnumu silince peçeteye geliyor çok az 1-2 damla gibi sizce nedendir bilen var mı korkmalı mıyım
Cnsugur Melisaaa16 gebelikte burun kanası normalmış canım araştırabilirsin veya doktoruna danışa bilirsin😌
archmom Melisaaa16 canım bende de aynı sey var gebelikle normalmiş . 15+5 teyim . 12. Haftadan beri var. Korkulacak bişi değil demişti doktorum
Melisaaa16 Cnsugur evet nette normal yazıyo çevremdekiler şeker,tansiyon olabilir dedi ondan korktum biraz doktoruma danısıcam bakalım
Cnsugur Melisaaa16 35 haftalığım benimde 20 ve 27 ye kadar devam etti ara ara kanıyodu ama dediğin gibi peçeteye geliyodu ama ben her sabah elimi yüzümü yıkarken burnumada su ile temizlerim çok fazla olmuyo o zaman ayrıca şekerimde yok tansiyonumda çok şükür yinede kontrol etmekte fayda var