EsenPelin Kızlar onerınızı beklıyorum çok hastane sordum hakkınızı helal edın napayım sizden başka soracağım kımse yok 😘😘
Aysenaz EsenPelin canım ben Gata ya gidiyorum ama 20. Haftaya kadar kabul ediyolar bilgin olsun bide zübeyde hanım hastasını hiç tavsiye etmem arkdaşım 2 hafta önce ordaki doktorlar yüzünden bebeğini kaybetti
Elifsultan EsenPelin Turgut Özal a gidebilirsin canım beştepede özel hastaneydi orası 1 sene önce devlet hastanesi olmuş ama tam donanımlı ve temiz hastane
delettdmom66 EsenPelin polikinik bölümüne gidiyorum öyle sabit bi doktor yok özel doktorları var ama 120 lira ücreti doğumu çok güzel diyolar kime sorsam oyuzden orayı tercih etm
Aysenaz Hilal aşık gata da ki doktor çok memnun kaldım çok ilgili bir bayan bütün hastaneleri gezdim nerdeyse onun gibisi yok