Merhabalar canım. Ben de 28+5 teyim. 30 mm rahim ağzı uzunluğum. 2 gün önce sabah 2 doz akşam 2 doz olmak üzere 4 doz ciğer geliştirici yaptırdım. Akşamları Progestan hap kullanıyorum. Bir de adalat diye bir hap verdi doktor. Doğum geciktiriyormuş. Onu kullanıyorum. Şu an kasılmalarım var. Doğum sancısı gibi. Kuyruk sokumumdan kasıklarıma vuran düzenli kasılmalar var. Umarım yalancı sancıdır. Eğer şiddetlenirse doktorumu aricam. Çok korkuyorum. İkiz benim bebeklerim. Daha çok küçükler. Erken doğsunlar istemiyorum 😭