Kafam da değişik Bi ağrı oluyor ağrı gibi de değil enseme doğru yayılan Bi sıcaklık gibi.. Sürekli uyuyorum.. Troidlerim yüksek cıkmıştı ilaç kullanıyorum.. Acaba bu yüzden mi diyorum. Sanki tüm vucudum uyuşuk.. Özellikle sağ kolumu bazen hiç kaldıramıyorum..