sabirsizanne111 bişi yapmadım 🤣eşim bu akşam şehir dışında bende ne yesem ne yesem dedim tam buğday ekmeğiyle biri küçük iki tost yaptım salata doğradım yedim üstünede yoğurt yedim şekerini Bi anda yükseltmesin diye birde çok faydalı süt içmiyorum sevmiyorum daha doğrusu bende bol bol yoğurt yiyiyorum kendi yaptığım