bltern1 bir kadın eğer 2 ya da 3 kez düşük yaptıysa ve bu düşüklerde bebeğin kalbi durduysa genetik bölümüne gidip durumu anlatıp kan veriyorsunuz, daha önce düşüğünüz olmadıysa ama gebelikte böyle bir sorundan korkuyorsanız hamilelik öncesi özelde yaptırabiliyorsunuz. Devlette genelde 3 düşükten önce yapmıyorlar, ancak 1 düşüğüm oldu ama yakın akrabalarımda da düşük yapanlar oldu derseniz yapanlar oluyormuş. devlette en iyi ihtimalle 1,5 ayda sonuç çıkıyor, özelde daha çabuk çıkar. 1 tüp kan alıp inceleniyor, inceleme sonucu genlerde pıhtılaşma olup olmadığı tahlil sonucu verilen raporda yazıyor zaten. Eğer pıhtılaşma problemin varsa doktor buna göre kan sulandırıcı hap veya gebelikte iğne kullanılmasını öneriyor. tabi bu arada hangi geninizde pıhtılaşma varsa ilaç ve doz buna göre ayarlanıyor. Kişi genetik bölümüne gidip kan tahlili vermeden o sonuçlar çıkana kadar pıhtılaşma problemi olup olmadığını anlayamaz.