Kızlar çok az çok hafif pembe lekelenmem oluyor doktora gittim alttan ultrason yaptı ve eve geldiğimde azçık çoğalmıştı ama yinede azdı hala devam ediyor bir damla gibi pembe kahve rengi gibi doktor herşey yolunda dedi ama yinede tedirginim başına gelen oldumu kalp atışını gördüler be hiç ağrım yok sadece ara sıra çok az oluyor