Selam arkadaşlar epidural normal doğum yaptım, doğumum zor oldu uzunca anlatıp kimseyi korkutmayacağım henüz 5 günlük anneyim ve size birkaç öneri de bulunmak istiyorum.
birincisi;
hastaneye gittiğiniz ağrılarınız başladığı andan itibaren özenle sürekli seçtiğimiz ürünlerin pek bir anlamı kalmıyor ben hiçbir geceliğimi giyinmedim bile hastane önlüğü ile kaldım.valizdeki çoğu liste aynı şekilde geri geldi. Şimdi ki aklım olsa hamileliğimde daha farklı şeylere odaklanırdım mesela doğar doğmaz meme tutması gerekirken meme tutmayacağını tahmin etmediğim bebeğimi nasıl besleyeceğim konusunda panik yapıp hemen biberon vermek( sarılık olmasın diye korkup).altarnatif emzirme eğitim videoları ve olası aksiliklerde ne yapmalıyız?bebeklerin nasıl beslenmesi gerektiği kaç ml içmesi gerektiği vs tüm bunlara hakimiyet sağlayacak eğitimler almak.Çünkü hamileliğim boyunca alışveriş yapıp , bebeğimle ilgili hiç sıkıntı yaşayacağımı düşünmemiştim ve o an gelip çattığında şoka uğrayıp panik yapıp nasıl besleyeceğim diye ağlayacak hale geliyorsun, tüm alışverişler anlamını yitiriyor.
ikincisi; yenidoğanlar için çok kıyafete gerek yok diyip duruyorlar bebekler için burada, hiç öyle olmadı deli gibi kıyafet değiştiriyorsun kirleniyor kusuluyor kaka oluyor, o anda yıkandımı diye düşünmeyin.imkanı olan bol alsın.
3.Mutlaka depend alın ped asla kurtarmaz zaten ağrınız varken rahatsız hissetmeyin yatakta.
- Oldu da bebeğiniz memenizi tutmadı panik yapıp biberon ve sağma yapmayın . Kaşık ile kendi sütünüzden verin ve sürekli deneyin.ilk gün zaten 3-5 damla yetiyor.sütünüz yoksa formül mamayı kaşıkla verin.
6-)5 günün sonunda bebeğim mememi tuttu tamamen ümidi kesmiştim ve raf ömrü taa 2021 olan formül mamalarla bebeği büyütecektim mecburen fakat meme ucu satın aldım,hiç ümidim yoktu.bi tuttu kana kana içmeye başladı dünyalar benim oldu.
evet arkadaşlar önerilerim bukadar yine sorularınız olursa yanıtlarım🌸🌸🌸🌸
@adm etiketlermisiniz