canım ben de 14+6 haftaligim 1-2 haftadır çok yoğun aşırı yoğun geçirdim belime kramp girince kitleniyor gibi hareket edemiyordum doktor bir şey yapamam perol iç dedi ama ben içmek istemiyorum burada post açtım leslie yapanlarla konuştum eskiden de yapardım 1 mil yapiyorum 3 gündür ve hamilelik yogalarina başladım youtubeden yapıyorum 3 gündür belim yada sırtım ağrımıyor tavsiye ederim