Sedacablog Selam kızlar 38 haftalık hamileyim normal doğum için hiç bir sıkıntı yok sadece bebek Kanala inmemiş. Doktorum 1hafta içinde inmezse sezeryan olursun dedi. Kanala inmesi için napabilirim egzersiz yada tavsiyeniz var mı.?
Elmaveannesi Sedacablog benim doktorumda 38de inmemis dedi suan 39 oldum yarin doktor randevum var insallah inmiştir :( 5 kat merdiven inip cikiyorum, plates topunda egzersiz yapiyorum
Naaz Sedacablog pilates topuyla hareketler var. Squat yapın yürüyüş yapın merdiven çıkın. İnsallah faydası olur. Benimde 38 de yan duruyordu 39 da döndü ama kafası tam yerleşmemiş. Onun içinde doktor az sancı lazım dedi. Tam yerleşir dedi. Bakalım yarın gideceğim ne diyecek.