Son adetm 25 ekim 27 kasımda betam 26 civarı 29 Kasım da betam 75 çıktı.
doktor 10 gün falan geçsin gel dedi bugün gittim 820 çıktı. İki katı artışa göre 2000 lerde olması gerekiyormuş doktor dış gebelik yada sağlıksız gebelik olabilir dedi. Çok üzüldüm artma ihtimali çok düşük dedi. Benim adetim de düzensizdir geç döllenme diye düşünüyorum. Başına böyle bişey gelen değeri yükselen varmı yardım edin.