ilaydarabiaoz bende yumurtlamayı değerlendirdim ama adetten sonra soğan suyu yaptım tam 15 değil ama 9 gün birde inofolic kullandım yumurta kalitesi artıyormuş testlerim pozitif çıktı inşallah yarın adet günüm olmamsalı günü hastaneye gideceğim rabbim hepimizin gönlüne göre versin