glsh-mtn kızlar size sorum olacak biraz önce bir postta okudum ama kaybettim geri sormak için ahududu çayı önerdi doktorum yazmıştı biri açılmayı mi kolaylaştırıyor acaba başka içtiğiniz bitki varmı yada açılma için
Naaz glsh-mtn ahududu yaprağı çayı ben içiyorum 37. Haftada basladim 39 oldum hala agri sancı yok ama yerleşmeye başlamış bebis. Hurma yiyorum, ananas rahim yumuşaması yapıyormuş hergun yiyebilirsiniz.
Myssr glsh-mtn bunlar kesin ise yarsr seyler tabiki degil ama denemekte fayda var tabiki cunku ztn 34 ten snra baslaniyo hekenbise yarasa hop 34 te dogum olurdu
glsh-mtn Myssr hemen alayım ki anca faydası olur diye düşündüm bende hemen fayası olsa kendimi hazırlar içer hop hastaneye ne güzel olurdu 😀