Selam Kızlar benim birtane sorum olucakdi.. Ben şuan 28. Haftadayim ve şuan çalışıyorum. 32. Haftada 7.Ocak 2021 doluyor. Ozaman doğum izin Belgesini ayarlicam. Ama ben Ocak Ayında hiç çalışmak istemiyorum, doğru konuşacaksak, Babam gelicek Almanya’dan onunla vakit geçirmek istiyorum. Acaba Ocak ayın için Sağlık Raporu ayarlasam olurmu 7. Sine kadar? Sorun yaşarmiyim? Bilgi olanlar varsa yazabilirmi çok memnun olurum. 😊