aselsura123 Sabihanur1 sizin yine yüksek çıkmış benim adet gecikmesinin 5. Gününde 77 çıktı şuan 20 haftalık oğlumu bekliyorum nasip olursa 😇 önemli olan iki güne 2 kat artması 😊
Fly38 Sabihanur1 adet günümden 1 gün sonra 43 çıktı önemli olan artışı 2 günde en az1,5 katına çıkması gerekiyor takip edin değer artışınızı
btlmer Sabihanur1 canım benim adet tarihinden 1 gün sonrası 69 du. İki gün sonra ikiye katlamayı önemli. Şu an 9 haftalık hamileyim. Doktor geç döllenme demişti bana.
Ebrusahin Sabihanur1 canım benim 8 gun kala 92 cıkmıstı gec dollenme olabilir skma canını Rabbım gonlundekını omrune versün inşallah
Fly38 Sabihanur1 çok güzel maşallah harikaaaa. Doktorun ne zaman çağırdı. Ben 2 sefer yaptırmıştım doktorum yeterli dedi 10 gün sonra da keseyi görmeye gitmiştim
Fly38 Sabihanur1 ben kalp atışını geçen hafta duymuştum bugün biraz lekelenmem oldu kaygılandım çok şükür tekrar duydum sağlıklıymış ❤️
Sabihanur1 Fly38 ya canım inşallah hepimiz güzel haberler alırız daha doktora gitmedim saglık ocagında yaptırdım testleri.sen progestan kullanıyormusun düşük önleyici ilaç
Fly38 Sabihanur1 evet kullanıyorum gebeliğimi öğrendiğimden beri günde 3 tane fitil olarak. İnşallah hepimiz biran önce sağlıkla kucağımıza alırız meleklerimizi