minikoglumm Arkadaşlar sabah sancıyla uyandım özel bölgemde idrar sonrası yumuşak dağılan kırmızı bisey geldi hemen gittim progestan verdi ama doktor çok gicikti dediklerime cevap vermedi doğru düzgün yarına başka doktordan randevu aldım
Ayseege6156 minikoglumm yarını neden bekliyorsunuz ki kanamanız olmuş bu bence bekletilecek birşey değil size önerim bugün başka bir doktora daha görünün bence allah korusun
BegumIscanTunc minikoglumm canım başka yere git bende aynı durumu yaşadım pazartesi günü acile gittik düşük önleyici iğne yaptılar sonra progestan 200 mg vajinal başlandı ama kasilmadan dolayı kesem su damlası gibi olmuştu şuanda hafif leke var ama sorun teskil etmiyor doktorum kana dönerse acile hemen geliyorsun dedi doktorundan Allah razı olsun sürekli ilgilendi mesajlarıma sürekli cevap verdi dikkat et sende kuzum
minikoglumm Ayseege6156 bugün doktor yok acil doktoruna gitmek istemiyorum bugün gittiğim hem alttan muayne yaptı hemde ultrasonla baktı kan gelmedi kanama olması sadece küçük birseyi pıhtı da olabilir kullan dedi şuan başka bir sıkıntı yok
Ayseege6156 minikoglumm anladım canım umarım bişey olmaz kendini yorma yarına kadar yat dinlen mutlaka ayakta kalma
minikoglumm Ayseege6156 evet bugün yatış normalde de klasik ortalık toplama ogrendigimden beri yeri süpürmek dışında hiç bsiey yapmıyordum umarım vücudun gösterdiği bir reaksiyondur
minikoglumm BegumIscanTunc aynen güzelim güven çok önemli bisey kendimde eczane çalışanı olduğum için eczacima danıştım kullan düşüğü önler bebeğin tutunmasını sağlar bebek için iyi bisey bu dedi bende başladım o yüzden yarın gideceğim doktorda muhtemeln kullan diyecek bende başladım zararı yok zaten yavrum sağlıklı olsun da akıntı dışında hiç renk renk akıntılar gelmedi benden pembeymis kahverengiymis kirmiziymis işte sadece o küçük şeyi görene kadar
minikoglumm Deletedmom59 4+2 ama düşük olduğunu sanmıyorum öyle olsa doktor derdi şuan iyiyim ara ara oluyor o kadar