Kızlar sanki son günlerde eskisi gibi çok haraketli değil günde 10 dan fazla oynuyordur ama sanki isteksiz gibi yavaş yani geçen hafta kontrolüm vardı bir sorun yoktu Allaha şükür ama böyle olunca endişlendiriyor benide normal mi acaba sonlara doğru ilk gebeliğim olduğu için sizlere sormak istedim🙏🏻