Temmuz ayında covid geçirdim 5 günlük ilacı kullandım. Birdaha bi kaç kere parol harici hiç ilaç almadım bu zamana kadar. 5 haftalıj hamileyim az önce bi postta denk geldim bazı ilaçlar vücuttan uzun sürede atılıyor bebeğe zarar verebilir diye böle şeyler başka duyan kişiler varmı acaba korktum şimdi