Herkesin tercihi kendinedir kimseye lafım yok fakat doktorum banada 2 li test vs dedi istemiyorum dedim defalarca söylemesine rağmen istemedim ki doktor zaten prosedür gereği olarak test ister çünkü özel hastane para kazandırmak için. Onun haricinde manevi yöne gelirsek bebek benim bebeğim içimde oluşan bir can Allah vermiş onu bana o testi yaptırınca engelli çıkması yahutta down sendromlu olması elimize ne verecek aldıracak mıyız? Allahın verdiği cana kıyacak mıyız? Tövbe haşa, o yüzden 9 Ay boyunca da o sıkıntıyı çekmek hamileliği kendimize zehir etmeye gerek yok 😌 Allahtan Gelen başım gözüm üstüne 💫 hiç bir testi de yaptırmak istemiyorum eskiden nenelerimiz sanki test mi yapıyordu ah ah ki o testlerin her test gibi yanlış çıkma olasılığı çok yüksek sağlıksız derler sağlıklı doğar sağlıklı derler sağlıksız doğar ben öyle olay çok duydum. O yüzden kendimizi bu testlerle yormak yerine bol bol dua edelim bol bol istiğfar çekelim. İçimden geldi yazdım esselamü aleyküm 🙌🏻