Mlkrfk mugecelikkol hayır çok küçük gözükmemesi çok normal 😇 benim de gözükmedi 5. Hafta dan sonra gözüktü. Çünkü sat a göre hesaplıyoruz biz ama ultrason da tutmuyor çoğu zaman. Benim ki bana göre 4 haftalıktı ama o zaman 3 haftalıkmış. Çok normal inşallah gözükür 5. Haftalarda 🙏
Busraa89 mugecelikkol bende 5+2 de gittim görünmedi canım haftaya gel görürüz dedi doktor bir sıkıntı olmaz merak etme
Gamze_kamaz51 5+3 de doktora gittim karnımdan gözükmedi kese alt muayenede gözüktü bebek hiç gözükmedi bile bence normal yani şimdi 8+2 yim daha gidemedim doktora bir hafta sonra gidicem inşallah kalp atışlarını duyarız