Selam hanımlar size bir sorum var geçen sene beta testi vermiştim 0.100 dü hamile değilsin dedi doktorum 2 hafta sonra test yaptım 5875 gibi bi rakam çıkmıştı 0.100 dendiğinde hamileymişim yani dün test verdim şüphelerim var yine 0.100 çıktı gene hamile değilsin dedi acaba gene geçen seneki gibi 2 hafta sonra hamilesinmi dicekler böyle olan varmı hep 0 çıkardı 0.100 çıktıktan 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrenmiştim 4 haftalık dı sanırsam