Merhaba 19+4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı ultrasonum gayet iyi çok şükür ama kan değerlerim çok düşük çıktı yine. Hemotoloji bölümüne yönlendirdiler daha önce başına böyle bi durum gelen var mı ne gibi tedavi uygulandı bebeğe bir zararı olur mu