Mervee54 çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için riskli bir gebeliğim ve kayıpla sonuçlanan bi doğum hikayem var o yüzden hastane bebım icin önemli bi kriter doktorum medarda idi sonra beyhekim e. Geçti beni de telaşı sardı Reyhan hanım ile de tanışıp netleşmek istiyorum artık