DidemYldrm Rabia07 babası kız ben erkek istiyordum 😍 rabbim gönlüme göre verdi babası biraz üzülsede şimdi oğluşum oğluşum diye eşyalarını severek geziyor 😅
deletedmom351 Rabia07 Bizimde aklımızda hep kız geçti kız bebeklerine karşı ilgimiz vardı ama rabbim erkek bebek verdi şimdi de kız bebek aklımıza bile gelmiyor. 🤗
Esracim Rabia07 hayırlı olsun tatlım kaçıncı haftandasin. Bana 13. Haftada erkeğe benziyor dedi doktor. 16 da netleşir dedi haftaya tekrar gideceğim 😊
Zeykem Rabia07 Rabia07 erkek annesı oldugum ıcın cok mutluyum ne de olsa oglan annesıne duskun olur 😁
Minikannecik Valla bizde kız bekliyoduk ama doktor erkek deyince eşim bidaha bidaha sordu doktora inanamadı😂Ama ilk defa anne baba olucak bizler için bence ikiside büyük mutluluk😍Oğluşumuz hayırlısıyla sağlıklı gelsin❤
Rabia07 Minikannecik hahahah benim eşim de inanamadı doktor pipisini gösterdi 🤣🤣 sonra İnandı ilk kız gibi demişti 🤗🤗
1prensesannesi Rabia07 kaçıncı haftadasin canım bak da doktorum kız gibi dedi 12 haftamda 16da kesin belli olur dedi merak ettim bende😍😁😁
xkyerva Bende hep kız bekliyordum ama bizimde oğluşumuz olcak allahın izniyle eşimde erkek babası olcam erkek babası olcak diye gexiyo 😅😅 hayırla sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz ilk çocuğumun kız olması vardı sadece içimde ama nasip oğlumuzaymış 👼💙
Minikannecik xkyerva Aynen annelerin içinde genelde ilk kız olsun isteği var benimde oyleydi ama nasip Sağlıklı olsunlarda inşallah😍⚘
xkyerva Minikannecik ay amiin amiin inşallah ya ilk başta herşeyi kıza göre ayarlamıştım aklımda kız isimleri kız kıyafetleri ayakkabıları erkek olduğunu öğrendiğimizde hastaneden çıkarken eşime e biz hep kız ismi düşündük şimdi napıcaz dedim 😅😅 aman sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız evlat candır kızı erkeği olmaz helede ilk çocuk hayırlı salih evlat olsunlar inşallah 👼💞
asoplavix İlk bebeğimiz hep bize farketmedi ne olacağı. Ama hep erkek olur gibi hissediyorduk erkekmiş bizimki de 😍 Hiç önemli değil allahım acılarını yaşatmasın hepimize tamamına erdirmeyi nasip etsin inşallah. 🌸Görmeden bağlanmak bu olsa gerek 🤗😌😌
Minikannecik xkyerva Amin canım aynen bizde eve gidene kadar tuhaf tuhaf güldük şaşkınlıktan😂çok komiktik gerçkten bide kendimizi sürekli teselli ediyoruz aaaa ben çok sevindim sanki surekli erkek istiyomusum gibi😂❤❤Güzel duygular yaa şaşkınlıklarıda mutluluklarıda karma karışık ama güzel
Edayekta Benimde 5 yasinda bir oglum var tabi insan degisiklik istiyor bi kizim olacak diye dusunurken erkek oldugunu ogrendim ...bende iki.erkek annesi olcam cok sukur😊😊
GizemPaksoy Edayekta benimde oglum 4yasinda bizde kiz.istedik ama buda erkek hayirlisi.olsun insallah 🙂
xkyerva Minikannecik yaa ne güzeeel bizde öyleydik 😅😅 muhtemelen aynı zamanlardada doğurcaz kız detaylı ultrasonu naptın ne karar verdin yaptırcakmısın
Minikannecik xkyerva Seninki kac haftalik canım biz 21+2 olduk haftaya cuma günü gidicez doktora Ben yaptiriyim.diyorum yaa detayli ulturason Bikerelik bisiyya sonuçta....Sen nezaman gidiyosun ?