Deletedmom27 egeliz anlayamadım ama çok hoş duruyo bebeğin🧿 13+0 ız bugün.. erkek bebek bekliyoruz nasipse
cicegim_geliyor egeliz 15+2 haftalık simdi bellidir ama ben tam emin olsun diye 17 haftamda gidicem insallah 2021de kizim dogar
Zhrblt Bizde 2 gün sonra 16 haftalık olacaz haftaya perşembe randevumuz var cinsiyetini öğrenecez inşallah çok heycanlıyım😂😍🙈
Sbnm06 @egeliz merhaba bizde 13+3 olduk cok şükür:) gecen hafta 2 li tarama testinde doktor cinsiyet tahmininde bulunmak suan icin uygun olmaz daha zamani var dedi 16. Haftada tekrar kontrolum var belli olur sanirim o zaman
Msd26 egeliz 14 +5 te kontrole gittiğimde totosunu dönmüştü dil ucuyla erkek olabilir dedi okadr belirsiz söylediki cinsiyetini benimsemiş değilim 2 3 hafta sonra gideceğim bakalım https://hizliresim.com/5d6s0t
egeliz Kızım olucak inşallah öğrendik💜 7 yaşında bi oğlum var birde kızımız olucak tamamlancak allahın izniyle🙏🙏 bu arada 14+6 da öğrendik %70 kız dedi 💕