Kızlar kanda pıhtılaşmam var bu yuzden iki bebegimi erken donemde kaybettim bu bebegimize tedaviyle 37+1geldik çok şükür bugün kontrolüm vardı eşimin işi çok riskli olduğu için isteğe bağlı sezeryan istedik daha doğrusu özel hastane covidli hastayı almıyor diye ne olur ne olmaz işimizi riske atmayalım diye sezeryan olsun dedik doktor da böyle uygun gördü 🤗dua edin yavrumuza sağ salim kavuşalım rabbim kimseyi evladiyla terbiye etmesin saglikla hepimizi kavustursun inşallah ❤🙈bu günler nasıl geçecek ya 22aralik kavuşmamız olacak allah izin verirse minik oğlumla💕