EdanrAy Merhaba burun tıkanıklığı ile başladı gribe çevirdi. Sadece burun akintim oldu 2 gun sonra tat ve koku kaybıbım gittigini farkettim 4 gündür yok. Ne zaman gelecek çok merak ediyorum. Sizlerde ne zaman geldi?
eminegmssy-18 EdanrAy bnm annemin komşusu Mart ayında ailecek korona olmuşlar onlarda da hala tat ve koku yok. İnsandan insana değişiklik gösteriyor sanırım
Esenhafsaduru Benmde 7? Gün geri gelmeye baslmstı hamile kalmadan önce oldm ben. Eylülde. Smdi 12 haftalık hamileym
EbrarKlc Yldz3 yaaa kiyamam bence sen bir tahlil ver ne eksikligin varsa takviye yaparsin duzelir belki ben zaten hamilelikten bu kadar uzun sürdüğünü düşünüyorum çocuk alıyor tum vitaminleri. 😏
EbrarKlc ece_2206 valla ben hic tat alamıyorum ama bazi kokular geliyor derinden koklayinca oda yani 😂
Yldz3 ece_2206 hayır maalesef tat var biraz olsun ama koku yok ve işin kötü tarafı bütün herşeyin kokusu kör bir şekilde aynı geliyor herşeyden tiksindim 😔
EbrarKlc CupCake tahlil vermeye gidecegim ben ya demekki vitamin eksikliginden oluyor diye dusunmeye basladim
Mavilipembeli ece_2206 hiç alamadım 😄 soğanı kesip kokluyordum alabiliyormuyum alamıyormuyum die 😄az az almaya başladım yavaş yavaş düzeldi sonra
ece_2206 sudehalasi ne kadar zamanda tamamen geri geldi benim 15 günüm burnumun sol tarafından koku alamıyorum sanki