İstanbuldaki hanımlar için şehzadebaşı tıp merkezi unkapanında ücretsiz yapıyolar benım henüz haftam gelmedi 24teyım daha arkadaşımın bebeği 2 ay büyük onun için gitmiştik memnun kaldık ve ücret ödemedik.
Bu tarz yerleri araştırıp bulmanızı öneririm şu gebelik dönemi çok masraflı bi süreç allah yardımcımız olsun