Naz22 Merhaba güzel anneler🙋🏻♀️ İlk doğumum normaldi,Şuanda 28haftalik hamileyim kismetse şubatta doğum 🤲🏻💙Bu dogumu tüplerimi bağlatmak için sezeryan düşünüyorum,Tüp bağlatmak konusunda dusunceleriniz neler kızlar???
Srnysl Naz22 bende çok istiyorum bu üçüncü sezeryanim olacak 10 Şubata gün aldık ama çok kararsızım eşim de istemiyor yaşım da 26 doktorum istersen bağlayabiliriz dedi ama napcagimi şaşırdım başka çocuk da istemiyorum
Eminik Naz22 benimde eşim istiyor bağlat diye kararsızım ikinci olacak inşallah ama üç kez dikiş oldu ameliyat olmuştum şu anda da dikişler çok incelmiş sezeryan olucam zaten yaşım da 33 ne yapıcam bilmiyorum
Sinemdmrcoglu Naz22 bnde ıstıyorum ne kadar korunsamda ıkı senedir evlı olucam ıkıncı senem dolmadan hamıle kaldım ıstemıyorum artık çocuk falan ya
N_A_Z_L_I_M Srnysl Canım bende 3.Bebeğime hamileyim devlette isteğe bağlı oluyor mu yapıyorlar mı bende bağlanmak istiyorum
Ayseucn Srnysl yanlış anlamayın nolur ama çok gençsiniz doktorlar bu yaşlarda bağlatmaya karşı diye biliyorum teyzemde otuz da bağlatmıştı erken menopoz a girdi gittiği bir dr bağlatmadan dolayı böyle olmuştur bu yaşta bağlatılır mı diye azarladı tabiki herkes de aynı değildir hakkınızda hayırlısı neyse o nasip olsun diyeyim.
Qawsedrftg 33 haftalık hamileyim doğumum martta olacak sizinki nasıl şubatta oluyor anlayamadım erken mi alacak doktor bebeği? Bu arada inş ben de bağlatacağım, Allah başka isteyen herkese nasip etsin..
Shurup Qawsedrftg aralıkta açılmış post o yüzden 😄 Benim ablam bağlattı tüplerini, sonra çok pişman oldu şimdiki aklım olsa bağlatmazdım diyor. Bir sürü korunma yolu var ben olsam geri dönüşü olmayan bisey yapmazdım.
Zehra516 Kızlar benimde size bir sorum olucak ben doğumdan sonra hemen cocuk düşünmüyorum nasıl bir koruma yöntemi önerebilirsiniz?
Srnysl Zehra516 spiral taktirmistim bende ikinci çocuktan sonra canım iyi koruyor yine haptan iğneden iyidir ama benim rahmime batmıştı zor çıkarttı doktor ama kişiden kişiye değişir tabikide kimisine yarar kimisine yaramaz
Qawsedrftg Shurup Ha hiç fark etmemişim teşekkürler 😃 Valla korunduk korunduk olmaz denilen zamanda hamile kaldım iki tane çocuğum olacak çok şükür gülmeye de ağlamaya da yeter illa bir daha bebek istersen tüp bebek yapabilirsin dedi doktor ama ben almayayım😅😅
Srnysl N_A_Z_L_I_M ablam üçüncü sezeryandan sonra geçen sene devlette isteğe bağlı olarak bağlantı canım
Srnysl Ayseucn işte bende yaşım genç olduğundan ve dini boyutundan emin olamadigim için kararsızım eşim de istemiyor ileride belki istersek 4. Kez sezeryan olmak da çok ağır gelecek biliyorum artı gebeliklerim çok ağrılı geçiyor hayatım boyunca da korunma yöntemleri ile uğraşmak da istemiyorum 😟
N_A_Z_L_I_M Srnysl Benimde üçüncü bebek olacak Allah’ın izniyle yaşım 33.Normal doğum yaptım 2. doğumdan sonra rahim sarkması, idrar tutamama, rahimde genişlik oldu kızım 2 yaşında iken ameliyat oldum.O yüzden hem baglatmak hemde sezeryan istiyorum.
Eayh Valla 26 yaşındayım 2.cocuguma hamileyim 32-33 yaslarinda olsam bu dogumda baglatirdim ama sirf yasim.genc diye bağlatmaktan vazgeçtim ama 3. Cocuga hamile olsaydim şuan baglatirdim 😅 yoksa önü alinmiyor hic bir korunma.yontemi %100 değil iki bebegimin arasi 20 ay olucak ve bu beni epey yorucak zaten.
Srnysl N_A_Z_L_I_M bence bağlarlar canım sorunların da varmış doktorunla bir görüş istersen benim ablam 27 yaşındaydı geçen sene bağladılar tuplerini