bambam_betty Yüksek ihtimalle sezaryan doğum yapacağım. Hastane için, gecelik mi pijama mı almalıyım?
Aynurr16 bambam_betty sezeyanda pijamanın lastikleri can yakıyomuş buyuzden herkes gecelik diyor sonda alanda olduğu için daha rahat oluyomuş
Mammimammi bambam_betty gecelik. Sezeryanda odaya geldiginizde sonda oluyor. Hem dikiş için hemde sonda için pijamanın altını giydirmezler. 2 sezeryan dogum yaptım. İlkinde bilmediğimden söyleyen de olmadı pijama koydum. Ve altını giydirmediler.pijama koyarsanız 2. Gün giyersiniz. Bence her halükarda en az 2 takım olmalı yanınızda. 1 gecelik 1 pijama gibi.
Zehram bambam_betty kesinlikle gecelik sonda takılı oluyo bacaklar uyuşuk kimildamak zor iğne için kontrol için geldiklerinde gecelik büyük rahatlık 21 gün önce sezeryan oldum ilki normaldi inşa pijama giymiştim onda hiç rahat olmadım
HBetul Fadime332 elbise geçelikler daha rahat oluyormuş sezeryanda arkadaşımdan biliyorum yeni doğum yaptı bende her halukarda ikisinide yanıma almayı düşünüyorum ilk elbise geçelik giyerim büyük ihtimal doğum normal yada sezeryan farketmeksizin
halitefe bambam_betty kesinlikle pijama gecelik giyenleri gördüm sürekli yatarken kalkarken dert altın açılmadan inmeye çalışıyorsun yataktan falan pijamalarında beli çok gevşek zaten sezeryanla olsa ameliyat yerini rahatsız etme ihtimali yok o yüzden ben pijama aldım hep